Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Frugo. Oniemiałem. I mimo wakacji intensywnie zacząłem myśleć. Jak to się stało, że ten konkretny mężczyzna w tym konkretnym miejscu prosi o sok cytatem z kampanii reklamowej, odnoszącej się do języka i wartości zupełnie innej generacji? A na dodatek został zrozumiany i w niczym nie przeszkodziło to w dalszej krótkiej pogawędce o sprawach dnia codziennego. Zrozumiałem wtedy, że niektóre kampanie reklamowe, oprócz tego że realizują typowe dla nich cele związane z bardzo określoną grupą osób, zaczynają żyć własnym życiem. Stają się elementem szerzej pojmowanych procesów komunikacji. A jeśli tak, to warto się zastanowić, jakie elementy klasycznego procesu porozumiewania się są istotne
Frugo. Oniemiałem. I mimo wakacji intensywnie zacząłem myśleć. Jak to się stało, że ten konkretny mężczyzna w tym konkretnym miejscu prosi o sok cytatem z kampanii reklamowej, odnoszącej się do języka i wartości zupełnie innej generacji? A na dodatek został zrozumiany i w niczym nie przeszkodziło to w dalszej krótkiej pogawędce o sprawach dnia codziennego. Zrozumiałem wtedy, że niektóre kampanie reklamowe, oprócz tego że realizują typowe dla nich cele związane z bardzo określoną grupą osób, zaczynają żyć własnym życiem. Stają się elementem szerzej pojmowanych procesów komunikacji. A jeśli tak, to warto się zastanowić, jakie elementy klasycznego procesu porozumiewania się są istotne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego