Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
następujące podstawowe kryteria:
1,
skutecznie selekcjonować komunikat z tła informacji konkurencyjnych;
2,
odnosić swe konkretne, związane z opisywaną sytuacją, znaczenie do cech kluczowych produktu, marki lub kolejnych przekazów danej kampanii;
3,
tworzyć związek znaczeniowy ze sloganem oraz, jeśli to możliwe, także z zawiązaniem i pointą tekstu;
4,
przy kolejnych ekspozycjach pogłębiać interpretację przekazu;
5,
odnosić się do odbiorcy lub pozostałych części wiadomości;
6,
wykorzystywać szybkość percepcji oraz ładunek emocjonalny informacji kodowanych wizualnie;
7,
opóźniać wysycenie wiadomości poprzez metaforyczność, wieloznaczność lub szybkie ukierunkowanie uwagi odbiorcy na pozostałe części wiadomości;
8,
scalać odbiór całego przekazu przez stopniowe koncentrowanie uwagi odbiorcy;
9,
akcentować istotne
następujące podstawowe kryteria: <br>1, <br>skutecznie selekcjonować komunikat z tła informacji konkurencyjnych; <br>2, <br>odnosić swe konkretne, związane z opisywaną sytuacją, znaczenie do cech kluczowych produktu, marki lub kolejnych przekazów danej kampanii; <br>3, <br>tworzyć związek znaczeniowy ze sloganem oraz, jeśli to możliwe, także z zawiązaniem i pointą tekstu; <br>4, <br>przy kolejnych ekspozycjach pogłębiać interpretację przekazu; <br>5, <br>odnosić się do odbiorcy lub pozostałych części wiadomości; <br>6, <br>wykorzystywać szybkość percepcji oraz ładunek emocjonalny informacji kodowanych wizualnie; <br>7, <br>opóźniać wysycenie wiadomości poprzez metaforyczność, wieloznaczność lub szybkie ukierunkowanie uwagi odbiorcy na pozostałe części wiadomości; <br>8, <br>scalać odbiór całego przekazu przez stopniowe koncentrowanie uwagi odbiorcy; <br>9, <br>akcentować istotne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego