Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Grzegorz Petka
Tytuł: strona o kolejach
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
Masa służbowa [Mg] - całkowita masa pojazdu netto wraz z obsługą i pełnym zapasem materiałów (piasek, woda, paliwo), wyrażona w tonach.
Moc ciągła [kW] - moc wszystkich elektrycznych silników pojazdu, z którą mogą one pracować w sposób nieprzerwany bez przekroczenia dopuszczalnej temperatury uzwojenia, czyli bez przegrzania grożącego uszkodzeniem silnika. Oprócz mocy ciągłej pojazd charakteryzuje także moc godzinna, przy której już po jednej godzinie nastąpi osiągnięcie temperatury krytycznej silnika elektrycznego i niebezpieczeństwo jego spalenia. W zasadzie moc godzinna jest o około 5-10% wyższa od mocy ciągłej. Moc silników wyrażona jest oczywiście w kilowatach.
Prędkość maksymalna [km/h] - największa dopuszczalna prędkość, z jaką dozwolone
Masa służbowa [Mg] - całkowita masa pojazdu netto wraz z obsługą i pełnym zapasem materiałów (piasek, woda, paliwo), wyrażona w tonach.<br>Moc ciągła [kW] - moc wszystkich elektrycznych silników pojazdu, z którą mogą one pracować w sposób nieprzerwany bez przekroczenia dopuszczalnej temperatury uzwojenia, czyli bez przegrzania grożącego uszkodzeniem silnika. Oprócz mocy ciągłej pojazd charakteryzuje także moc godzinna, przy której już po jednej godzinie nastąpi osiągnięcie temperatury krytycznej silnika elektrycznego i niebezpieczeństwo jego spalenia. W zasadzie moc godzinna jest o około 5-10% wyższa od mocy ciągłej. Moc silników wyrażona jest oczywiście w kilowatach.<br>Prędkość maksymalna [km/h] - największa dopuszczalna prędkość, z jaką dozwolone
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego