Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
stałą charakterystykę, niezależną od sposobu prowadzenia; nawet hamowanie na zakręcie lub gwałtowne ruchy kierownicą nie mogą powodować nieprzewidywalnych reakcji samochodu. Ponieważ kształt nadwozia auta nie został jeszcze ustalony, pierwsze konstrukcje zawieszenia badane są w tzw. mułach, czyli samochodach starego typu, do których wmontowano nowe zespoły. Ma to tę zaletę, że pojazdy nie wyróżniają się spośród innych i łatwo zachować tajemnicę.

Fabryczni "rzeźbiarze" przygotowują z drewna i gliny makietę w skali 1:1, która jest oklejana foliami imitującymi poszycie. W podobny sposób dopracowuje się również szczegóły kabiny (fakturę tapicerki, kształt kierownicy i deski rozdzielczej). Informatycy nie próżnują; modelowanie struktury nadwozia (dzięki technice
stałą charakterystykę, niezależną od sposobu prowadzenia; nawet hamowanie na zakręcie lub gwałtowne ruchy kierownicą nie mogą powodować nieprzewidywalnych reakcji samochodu. Ponieważ kształt nadwozia auta nie został jeszcze ustalony, pierwsze konstrukcje zawieszenia badane są w tzw. mułach, czyli samochodach starego typu, do których wmontowano nowe zespoły. Ma to tę zaletę, że pojazdy nie wyróżniają się spośród innych i łatwo zachować tajemnicę.&lt;/intro&gt;<br><br>Fabryczni "rzeźbiarze" przygotowują z drewna i gliny makietę w skali 1:1, która jest oklejana foliami imitującymi poszycie. W podobny sposób dopracowuje się również szczegóły kabiny (fakturę tapicerki, kształt kierownicy i deski rozdzielczej). Informatycy nie próżnują; modelowanie struktury nadwozia (dzięki technice
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego