Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
slogan ma swój zakres, pojemność, jakość wizualną, dźwięczność oraz związki przyczynowe między jego elementami i innymi częściami wiadomości. Z reguły reinterpretuje znaczenie obrazu oraz tworzy określone nastawienie wobec warstwy tekstowej komunikatu.
Slogan, analizowany w oderwaniu od związków z obrazem, jest jednym z rodzajów wypowiedzi określonych przez oraz Searle'a. Jako werdykt, polecenie, zobowiązanie, określenie postawy lub przekonania, stwierdzenie, ekspresja albo deklaracja. Jednak w warunkach naturalnej percepcji, jego struktura i znaczenie interpretowane jest zawsze w odniesieniu do znaczeń kodowanych w obrazie. Klasyczny już dziś slogan "Jeśli nie my, to kto? Jeśli nie teraz, to kiedy?", zestawiony z wizerunkiem kubańskiej dziewczyny trzymanej pod ramię
slogan ma swój zakres, pojemność, jakość wizualną, dźwięczność oraz związki przyczynowe między jego elementami i innymi częściami wiadomości. Z reguły reinterpretuje znaczenie obrazu oraz tworzy określone nastawienie wobec warstwy tekstowej komunikatu. <br>Slogan, analizowany w oderwaniu od związków z obrazem, jest jednym z rodzajów wypowiedzi określonych przez oraz Searle'a. Jako werdykt, polecenie, zobowiązanie, określenie postawy lub przekonania, stwierdzenie, ekspresja albo deklaracja. Jednak w warunkach naturalnej percepcji, jego struktura i znaczenie interpretowane jest zawsze w odniesieniu do znaczeń kodowanych w obrazie. Klasyczny już dziś slogan "Jeśli nie my, to kto? Jeśli nie teraz, to kiedy?", zestawiony z wizerunkiem kubańskiej dziewczyny trzymanej pod ramię
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego