Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
wzrosły o 25,59 proc. w porównaniu z 2001r. W strukturze aktywów dominuj lokaty, które stanowią 93,97 proc., zaś należności zakładów ubezpieczeń na życie stanowią 2,20 proc. aktywów.
AGENT KONTRA KLIENT
Rezygnacja Polaków z ubezpieczeń na życie w latach 2001-2002 skłoniła firmy ubezpieczeniowe do zmiany strategii sprzedaży polis. Koncepcje przyjęte i realizowane przez spółki asekuracyjne w początkowej fazie rozwoju polskiego rynku asekuracyjnego odeszły do przeszłości.
Przypomnijmy, w drugiej połowie lat 90 'życiówka" rozwijała się błyskawicznie. Było to możliwe dzięki temu, że sprzedażą polis trudniła się blisko 200-tysięczna armia agentów ubezpieczeniowych wyszkolonych przez ich macierzyste towarzystwa asekuracyjne. O
wzrosły o 25,59 proc. w porównaniu z 2001r. W strukturze aktywów dominuj lokaty, które stanowią 93,97 proc., zaś należności zakładów ubezpieczeń na życie stanowią 2,20 proc. aktywów.<br>AGENT KONTRA KLIENT<br>Rezygnacja Polaków z ubezpieczeń na życie w latach 2001-2002 skłoniła firmy ubezpieczeniowe do zmiany strategii sprzedaży polis. Koncepcje przyjęte i realizowane przez spółki asekuracyjne w początkowej fazie rozwoju polskiego rynku asekuracyjnego odeszły do przeszłości.<br>Przypomnijmy, w drugiej połowie lat 90 'życiówka" rozwijała się błyskawicznie. Było to możliwe dzięki temu, że sprzedażą polis trudniła się blisko 200-tysięczna armia agentów ubezpieczeniowych wyszkolonych przez ich macierzyste towarzystwa asekuracyjne. O
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego