Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
nastawieni do przyszłości. Zdaniem 28 proc. respondentów nastąpi zmniejszenie rezygnacji z polis. Co prawda około 60 proc. badanych stwierdziło, ze nic w tej kwestii nie ulegnie zmianie. Jednak jest to znacząca poprawa nastroju wśród pracowników firm ubezpieczeniowych.
KUSZENIE KLIENTA NOWYM PRODUKTEM
Aby utrzymać obecnych klientów oraz zachęcić nowych do zakupu polis ubezpieczeniowych, ubezpieczyciele wprowadzają na rynek nowe produkty. W ofercie powijają się nowe produkty, które można lepiej dostosować do potrzeb i możliwości klienta pod względem wysokości i alokacji składek oraz zakresu ryzyk.
Zakłady ubezpieczeniowe zdecydowały się n rewolucyjne zmiany w przygotowaniu i funkcjonowaniu swojej sieci sprzedaży. Większy niż poprzednio, kładziony jest
nastawieni do przyszłości. Zdaniem 28 proc. respondentów nastąpi zmniejszenie rezygnacji z polis. Co prawda około 60 proc. badanych stwierdziło, ze nic w tej kwestii nie ulegnie zmianie. Jednak jest to znacząca poprawa nastroju wśród pracowników firm ubezpieczeniowych.<br>KUSZENIE KLIENTA NOWYM PRODUKTEM<br>Aby utrzymać obecnych klientów oraz zachęcić nowych do zakupu polis ubezpieczeniowych, ubezpieczyciele wprowadzają na rynek nowe produkty. W ofercie powijają się nowe produkty, które można lepiej dostosować do potrzeb i możliwości klienta pod względem wysokości i alokacji składek oraz zakresu ryzyk.<br>Zakłady ubezpieczeniowe zdecydowały się n rewolucyjne zmiany w przygotowaniu i funkcjonowaniu swojej sieci sprzedaży. Większy niż poprzednio, kładziony jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego