Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
ich liczebności i pozycji ekonomicznej na rynku. Do grupy tej zalicza się małe i drobne firmy, a w odniesieniu do klientów-osób fizycznych - tzw. klienta masowego. Cechą charakterystyczną tej grupy jest też stosunkowo niewielka wiedza z zakresu możliwości finansowania swojej działalności. W odniesieniu do tej grupy klientów banki stosują najczęściej politykę stałych cen, akceptowanych przez klientów. Do innej grupy klientów zaliczyć możemy firmy średnie, które utrzymują kontakty z wieloma bankami oraz zamożnych klientów indywidualnych. Ich popyt na produkty i usługi banku jest bardziej elastyczny niż w przypadku pierwszej grupy klientów. Stąd właśnie polityka cenowa banków wobec tej grupy jest nastawiona na
ich liczebności i pozycji ekonomicznej na rynku. Do grupy tej zalicza się małe i drobne firmy, a w odniesieniu do klientów-osób fizycznych - tzw. klienta masowego. Cechą charakterystyczną tej grupy jest też stosunkowo niewielka wiedza z zakresu możliwości finansowania swojej działalności. W odniesieniu do tej grupy klientów banki stosują najczęściej politykę stałych cen, akceptowanych przez klientów. Do innej grupy klientów zaliczyć możemy firmy średnie, które utrzymują kontakty z wieloma bankami oraz zamożnych klientów indywidualnych. Ich popyt na produkty i usługi banku jest bardziej elastyczny niż w przypadku pierwszej grupy klientów. Stąd właśnie polityka cenowa banków wobec tej grupy jest nastawiona na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego