Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 09.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
jeszcze nie grozi. W podpisanym przez władze Warszawy w 1998 układzie zbiorowym pracy, pracownicy komunikacji zastrzegli, że sprywatyzowane może być maksymalnie 180 autobusów, czyli ok. 15 proc. przewozów. Układ obowiązuje do 2005 roku. - Wtedy chcielibyśmy, aby jedną czwartą przewozów realizowali prywatni przewoźnicy - mówi Grzegorz Dziemieszczyk.
Pasażerowie nie powinni zauważyć różnicy pomiędzy "zwykłym" autobusem, a tym z firmy prywatnej. Wszystkie wozy są kontrolowane przez Zarząd. ZTM ustala trasy, rozkłady jazdy, kontroluje punktualność, a pasażerowie kasują te same bilety. Pojazdy mają nawet takie same kolory jak te z MZA.

53 autobusy

W piątek otwarte zostaną oferty w trzech przetargach na obsługę linii autobusowych
jeszcze nie grozi. W podpisanym przez władze Warszawy w 1998 układzie zbiorowym pracy, pracownicy komunikacji zastrzegli, że sprywatyzowane może być maksymalnie 180 autobusów, czyli ok. 15 proc. przewozów. Układ obowiązuje do 2005 roku. - Wtedy chcielibyśmy, aby jedną czwartą przewozów realizowali prywatni przewoźnicy - mówi Grzegorz Dziemieszczyk. <br>Pasażerowie nie powinni zauważyć różnicy pomiędzy "zwykłym" autobusem, a tym z firmy prywatnej. Wszystkie wozy są kontrolowane przez Zarząd. ZTM ustala trasy, rozkłady jazdy, kontroluje punktualność, a pasażerowie kasują te same bilety. Pojazdy mają nawet takie same kolory jak te z MZA. <br><br>&lt;tit&gt;53 autobusy&lt;/&gt;<br><br>W piątek otwarte zostaną oferty w trzech przetargach na obsługę linii autobusowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego