Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 36
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
rozwiązania przejazdu kolejowego przez ulicę. Pierwszy z nich, który uzyskał największą aprobatę zebranych, zakładał przeprowadzenie dwupasmówki 750-metrowym łukiem w kierunku wschodnim. Na tym odcinku droga miałaby przechodzić wiaduktem nad torami kolejowymi. Drugi wariant zakładał budowę dłuższego odcinka, w którym z kolei tory przechodziłyby ponad drogą. Zgłoszony został jeszcze jeden pomysł na budowę wiaduktu w miejscu, gdzie obecnie jest przejazd. W tym przypadku jednak zamknięcie drogi byłoby niemożliwe, ze względu na brak możliwości poprowadzenia odpowiednich objazdów.
Przedstawione projekty to jedynie koncepcje, nie zawierające analizy ekonomicznej przedsięwzięcia, ani struktury własnościowej gruntów. Podczas dyskusji okazało się jednak, że najwięcej kłopotów może być z uzyskaniem
rozwiązania przejazdu kolejowego przez ulicę. Pierwszy z nich, który uzyskał największą aprobatę zebranych, zakładał przeprowadzenie dwupasmówki 750-metrowym łukiem w kierunku wschodnim. Na tym odcinku droga miałaby przechodzić wiaduktem nad torami kolejowymi. Drugi wariant zakładał budowę dłuższego odcinka, w którym z kolei tory przechodziłyby ponad drogą. Zgłoszony został jeszcze jeden pomysł na budowę wiaduktu w miejscu, gdzie obecnie jest przejazd. W tym przypadku jednak zamknięcie drogi byłoby niemożliwe, ze względu na brak możliwości poprowadzenia odpowiednich objazdów.<br>Przedstawione projekty to jedynie koncepcje, nie zawierające analizy ekonomicznej przedsięwzięcia, ani struktury własnościowej gruntów. Podczas dyskusji okazało się jednak, że najwięcej kłopotów może być z uzyskaniem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego