Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
te określa i wydaje Europejska Rada Ministrów na wniosek Komisji Europejskiej, która przygotowuje je na podstawie wytycznych europejskich organizacji normalizacyjnych, m.in. CEN Committee Europeene de Normalisation i ETSI (Europejski Instytut Standardów Telekomunikacji).
Zakres funkcji różnych podmiotów w tworzeniu tych norm przedstawia tabl.27.
Przewiduje się, że za kilka lat ponad 40% wszystkich produktów sprzedawanych na rynku Unii Europejskiej będzie musiało posiadać znak CE. Towary, które po wejściu w życie dyrektyw nie będą w ten sposób oznakowane, nie zostaną dopuszczone do sprzedaży na rynkach UE. Można zatem wyciągnąć wniosek, że przedsiębiorstwa, które jako pierwsze będą wytwarzać swoje produkty zgodnie z Nowymi
te określa i wydaje Europejska Rada Ministrów na wniosek Komisji Europejskiej, która przygotowuje je na podstawie wytycznych europejskich organizacji normalizacyjnych, m.in. CEN Committee Europeene de Normalisation i ETSI (Europejski Instytut Standardów Telekomunikacji).<br>Zakres funkcji różnych podmiotów w tworzeniu tych norm przedstawia tabl.27.<br>Przewiduje się, że za kilka lat ponad 40% wszystkich produktów sprzedawanych na rynku Unii Europejskiej będzie musiało posiadać znak CE. Towary, które po wejściu w życie dyrektyw nie będą w ten sposób oznakowane, nie zostaną dopuszczone do sprzedaży na rynkach UE. Można zatem wyciągnąć wniosek, że przedsiębiorstwa, które jako pierwsze będą wytwarzać swoje produkty zgodnie z Nowymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego