Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
R+? Ten drugi będzie wprawdzie wyposażony w mocniejszy silnik (1,3 l; agila - 1,0 l), ale zarazem będzie o 10 proc. droższy.
Krzysztof Gołata
Prywatne skrzydła
Polska jest jednym z najbardziej obiecujących rynków lotniczych w Europie
W Niemczech zarejestrowanych jest około jedenastu tysięcy prywatnych samolotów. W Polsce lata niewiele ponad dwieście prywatnych maszyn, większość już dość starych. - Polski rynek lotniczy rośnie jednak w tempie ok. 40 proc. rocznie - szacuje Błażej Krupa, prezes Elf Polska. - Czas prosperity prywatnego lotnictwa w Polsce nadejdzie już niebawem - prognozuje Jacek Kita, prezes zarządu firmy Aerogryf ze Szczecina. Pierwszym polskim prywatnym samolotem była Wilga 104, zakupiona
R+? Ten drugi będzie wprawdzie wyposażony w mocniejszy silnik (1,3 l; agila - 1,0 l), ale zarazem będzie o 10 proc. droższy. <br>Krzysztof Gołata<br>&lt;tit&gt; Prywatne skrzydła &lt;/&gt;<br>Polska jest jednym z najbardziej obiecujących rynków lotniczych w Europie <br>W Niemczech zarejestrowanych jest około jedenastu tysięcy prywatnych samolotów. W Polsce lata niewiele ponad dwieście prywatnych maszyn, większość już dość starych. - Polski rynek lotniczy rośnie jednak w tempie ok. 40 proc. rocznie - szacuje Błażej Krupa, prezes Elf Polska. - Czas prosperity prywatnego lotnictwa w Polsce nadejdzie już niebawem - prognozuje Jacek Kita, prezes zarządu firmy Aerogryf ze Szczecina. Pierwszym polskim prywatnym samolotem była Wilga 104, zakupiona
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego