Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
kupują marek, lecz nadal produkty. Dlatego właściciele nowych marek wchodzących dziś na wasz rynek nie muszą wykorzystywać wyszukanych metod marketingowych i reklamowych, by zdobyć klientów - ocenia Bob Garfield, felietonista amerykańskiego magazynu branżowego "Advertising Age". - O nasyceniu rynku markami będzie można mówić dopiero wówczas, gdy wykształci się w waszym społeczeństwie tak popularne w krajach zachodnich brand loyalty (przywiązanie do konkretnej marki). A na to potrzeba co najmniej dwóch pokoleń - dodaje. - Rynek w Polsce - podobnie jak w innych krajach postkomunistycznych - jeszcze długo będzie otwarty na kolejne marki. W porównaniu z rynkami zachodnimi jest ich ciągle niewiele. Po kilkudziesięciu latach odcinania się od wszystkiego
kupują marek, lecz nadal produkty. Dlatego właściciele nowych marek wchodzących dziś na wasz rynek nie muszą wykorzystywać wyszukanych metod marketingowych i reklamowych, by zdobyć klientów - ocenia Bob Garfield, felietonista amerykańskiego magazynu branżowego "Advertising Age". - O nasyceniu rynku markami będzie można mówić dopiero wówczas, gdy wykształci się w waszym społeczeństwie tak popularne w krajach zachodnich <foreign>brand loyalty</> (przywiązanie do konkretnej marki). A na to potrzeba co najmniej dwóch pokoleń - dodaje. - Rynek w Polsce - podobnie jak w innych krajach postkomunistycznych - jeszcze długo będzie otwarty na kolejne marki. W porównaniu z rynkami zachodnimi jest ich ciągle niewiele. Po kilkudziesięciu latach odcinania się od wszystkiego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego