Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
sprzedaży, zasady ich lokalizacji, a także niektóre warunki, jakie musi spełnić przedsiębiorca prowadzący sprzedaż napojów alkoholowych. Te trzy elementy spowodowały, że polityka prowadzona na poziomie lokalnym mogła wpływać na poglądy i postawy ludzi dotyczące kwestii: czy alkohol jest szeroko, czy też słabo dostępny.
Powinniśmy rozważyć możliwość zrealizowania badania, które pozwoliłoby porównać gminy stosujące bardziej restrykcyjne przepisy, z gminami o regulacjach bardziej liberalnych. Istnieją w Polsce miejsca, gdzie na jeden punkt sprzedaży przypada 100 osób i takie, w których wskaźnik ten wynosi 700. Moglibyśmy porównać opinie społeczne na temat dostępności alkoholu w takich dwóch środowiskach lokalnych i przekonać się, czy istnieją jakiekolwiek
sprzedaży, zasady ich lokalizacji, a także niektóre warunki, jakie musi spełnić przedsiębiorca prowadzący sprzedaż napojów alkoholowych. Te trzy elementy spowodowały, że polityka prowadzona na poziomie lokalnym mogła wpływać na poglądy i postawy ludzi dotyczące kwestii: czy alkohol jest szeroko, czy też słabo dostępny. <br>Powinniśmy rozważyć możliwość zrealizowania badania, które pozwoliłoby porównać gminy stosujące bardziej restrykcyjne przepisy, z gminami o regulacjach bardziej liberalnych. Istnieją w Polsce miejsca, gdzie na jeden punkt sprzedaży przypada 100 osób i takie, w których wskaźnik ten wynosi 700. Moglibyśmy porównać opinie społeczne na temat dostępności alkoholu w takich dwóch środowiskach lokalnych i przekonać się, czy istnieją jakiekolwiek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego