karteczkach wypisują możliwie najwięcej zastosowań, każdy zlicza swe pomysły, następnie są odczytane i omówione kolejne nie powtarzające się pomysły, uczniowie zliczają sobie ilość pomysłów zwykłych i niezwykłych oraz ilość pomysłów całkowicie oryginalnych (u nikogo nie powtarzających się), nauczyciel podkreśla, że osoba mająca najwięcej takich pomysłów jest osobą najbardziej twórczą, klasa porównuje jeszcze ilość pomysłów osób najbardziej twórczych z ilością pomysłów wytworzonych przez całą klasę, nauczyciel podkreśla większe efekty pracy całej klasy)<br>2<br>Gdyby "Drzewo" było tematem lekcji: -<br>ˇ języka polskiego,<br>ˇ języka angielskiego,<br>ˇ matematyki,<br>ˇ historii,<br>ˇ geografii,<br>ˇ przyrody,<br>ˇ plastyki,<br>ˇ muzyki,<br>ˇ techniki,<br>ˇ informatyki,<br>ˇ religii,<br>ˇ godziny wychowawczej,<br>ˇ wychowania fizycznego,<br>ˇ lekcji bibliotecznej,<br>ˇ wychowania do życia w rodzinie