Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
85 nie ma zastosowania w pewnych przypadkach, a mianowicie: gdy łączącymi przedsiębiorstwami są małe i średnie firmy, gdy chodzi o porozumienia między firmą macierzystą a jej filiami i między filiami, gdy dotyczy to umów wyłączności agencyjnej, w odniesieniu do pewnych form kooperacji i umów o poddostawach.
Wyłączone mogą być także porozumienia wpływające wprawdzie na ograniczenie wymiany, ale prowadzące do ulepszenia procesu produkcyjnego i dystrybucji (np. gdy następuje obniżka kosztów) i przynoszące konkretne korzyści konsumentom.
Nie wymagają notyfikacji i nie są uważane za zagrożenia dla konkurencji porozumienia w zakresie: specjalizacji, wyłącznej dystrybucji, wyłącznych zakupów, licencjonowania, działalności badawczo-rozwojowej B+R, obrotu w
85 nie ma zastosowania w pewnych przypadkach, a mianowicie: gdy łączącymi przedsiębiorstwami są małe i średnie firmy, gdy chodzi o porozumienia między firmą macierzystą a jej filiami i między filiami, gdy dotyczy to umów wyłączności agencyjnej, w odniesieniu do pewnych form kooperacji i umów o poddostawach.<br>Wyłączone mogą być także porozumienia wpływające wprawdzie na ograniczenie wymiany, ale prowadzące do ulepszenia procesu produkcyjnego i dystrybucji (np. gdy następuje obniżka kosztów) i przynoszące konkretne korzyści konsumentom.<br>Nie wymagają notyfikacji i nie są uważane za zagrożenia dla konkurencji porozumienia w zakresie: specjalizacji, wyłącznej dystrybucji, wyłącznych zakupów, licencjonowania, działalności badawczo-rozwojowej B+R, obrotu w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego