Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
20 mln USD, podczas gdy w przypadku naszych promów jest ona dwukrotnie wyższa. Chodzi o to, aby się zastanowić, co można z tymi statkami zrobić. Patrząc na sytuację kolegów z Kołobrzegu (PŻB-red.) oceniamy, że prom "Pomerania" pozostanie na linii do Kopenhagi. Do obsłużenia pozostają porty i Ystad, a w portfelu pozostają trzy stare jednostki, które w krótkiej perspektywie należy wymienić lub poddać kosztownym remontom. Plan ten wydaje się ryzykowny przy zestawieniu nakładów z aktualną wartością rynkową tych statków. Powstaje pytanie o sens inwestowania ok. 300-500 tys. USD w remonty w imię próby udowodnienia, że "jesteśmy w stanie konkurować"?
- Co
20 mln USD, podczas gdy w przypadku naszych promów jest ona dwukrotnie wyższa. Chodzi o to, aby się zastanowić, co można z tymi statkami zrobić. Patrząc na sytuację kolegów z Kołobrzegu&lt;/&gt; (PŻB-red.) &lt;who2&gt;oceniamy, że prom "Pomerania" pozostanie na linii do Kopenhagi. Do obsłużenia pozostają porty &lt;gap&gt; i Ystad, a w portfelu pozostają trzy stare jednostki, które w krótkiej perspektywie należy wymienić lub poddać kosztownym remontom. Plan ten wydaje się ryzykowny przy zestawieniu nakładów z aktualną wartością rynkową tych statków. Powstaje pytanie o sens inwestowania ok. 300-500 tys. USD w remonty w imię próby udowodnienia, że "jesteśmy w stanie konkurować"?&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Co
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego