Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
by nie doszło do takiej zapaści rynku ubezpieczeniowego.
W początkowej fazie tworzenia się polskiego rynku, dla nowo powstałych towarzystw ważny był jak najwyższy przypis składki przynoszonej przez agenta. Agent zaś, w nagrodę za dobrze wykonaną pracę, za każdego klient otrzymywał, często z góry, wysoką prowizję. Pogoń za składką spowodowała, że pośrednicy doradzali, jak się najlepiej ubezpieczyć, ale zdobywali kolejnych klientów. Ci z kolei nie rozumiejąc, co kupują, traktowali polisę nie jako ochronę swojego życia, ale jako korzystna lokatę bankową mającą im zapewnić godziwą emeryturę. Lokaty zakładów ubezpieczeń według stanu na 31 grudnia 2002 roku wyniosły 50,31 mld zł i w
by nie doszło do takiej zapaści rynku ubezpieczeniowego.<br>W początkowej fazie tworzenia się polskiego rynku, dla nowo powstałych towarzystw ważny był jak najwyższy przypis składki przynoszonej przez agenta. Agent zaś, w nagrodę za dobrze wykonaną pracę, za każdego klient otrzymywał, często z góry, wysoką prowizję. Pogoń za składką spowodowała, że pośrednicy doradzali, jak się najlepiej ubezpieczyć, ale zdobywali kolejnych klientów. Ci z kolei nie rozumiejąc, co kupują, traktowali polisę nie jako ochronę swojego życia, ale jako korzystna lokatę bankową mającą im zapewnić godziwą emeryturę. Lokaty zakładów ubezpieczeń według stanu na 31 grudnia 2002 roku wyniosły 50,31 mld zł i w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego