Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w niezobowiązującej rozmowie z nieznajomym, który przez przypadek pracuje w branży związanej z treścią reklamy powstanie pomysłu o zakupie jest już stosunkowo bliskie. W każdej z tych sytuacji ta sama osoba pełni odmienne role społeczne i wymaga odmiennej argumentacji. Zainteresowana jest też innymi warstwami tej samej wiadomości. Jeśli powyższa zmiana postaw wobec treści komunikatu nie jest synchronicznie uwzględniana, wtedy wiadomość jest już oczywista lub jeszcze zbyt złożona, żeby zawracać sobie nią głowę. Powstają więc istotne pytania o czynniki, które decydują o skutecznej komunikacji, a ich celem jest wytworzenie określonej postawy wobec produktu. Muszą one uwzględniać:
- zmianę warunków komunikacji wraz z kolejnym
w niezobowiązującej rozmowie z nieznajomym, który przez przypadek pracuje w branży związanej z treścią reklamy powstanie pomysłu o zakupie jest już stosunkowo bliskie. W każdej z tych sytuacji ta sama osoba pełni odmienne role społeczne i wymaga odmiennej argumentacji. Zainteresowana jest też innymi warstwami tej samej wiadomości. Jeśli powyższa zmiana postaw wobec treści komunikatu nie jest synchronicznie uwzględniana, wtedy wiadomość jest już oczywista lub jeszcze zbyt złożona, żeby zawracać sobie nią głowę. Powstają więc istotne pytania o czynniki, które decydują o skutecznej komunikacji, a ich celem jest wytworzenie określonej postawy wobec produktu. Muszą one uwzględniać: <br>- zmianę warunków komunikacji wraz z kolejnym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego