Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
ma szansę skopiować irlandzki sukces?
- Warunkiem sukcesu jest skoordynowanie działań instytucji rządowych i
biznesowych - powtarza Pawłowicz. Jedną z prób jest podjęty przez PAIZ,
KIG i agencję Ammirati Puris Lintas program Polska 2000, którego celem
jest stworzenie nowej megamarki Polska. - Najpierw musimy przeprowadzić
badania, by się zorientować, jak nasz kraj jest postrzegany w najbardziej
istotnych dla nas regionach - mówi Pawłowicz. Badania będę prowadzone
m.in. w USA, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji i Japonii. Potem
zostaną podjęte następne działania. - Chcielibyśmy, by to był początek
wspólnych, zintegrowanych przedsięwzięć promujących nasz kraj - ma
nadzieję Pawłowicz. Czy to się uda, czy na początku XXI w
ma szansę skopiować irlandzki sukces?<br>- Warunkiem sukcesu jest skoordynowanie działań instytucji rządowych i<br>biznesowych - powtarza Pawłowicz. Jedną z prób jest podjęty przez PAIZ,<br>KIG i agencję Ammirati Puris Lintas program Polska 2000, którego celem<br>jest stworzenie nowej megamarki Polska. - Najpierw musimy przeprowadzić<br>badania, by się zorientować, jak nasz kraj jest postrzegany w najbardziej<br>istotnych dla nas regionach - mówi Pawłowicz. Badania będę prowadzone<br>m.in. w USA, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji i Japonii. Potem<br>zostaną podjęte następne działania. - Chcielibyśmy, by to był początek<br>wspólnych, zintegrowanych przedsięwzięć promujących nasz kraj - ma<br>nadzieję Pawłowicz. Czy to się uda, czy na początku XXI w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego