Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
w Mutual Slump, gdzie ten sam efekt zawdzięcza piskliwemu brzmieniu oboju. Równocześnie w muzyce DJ Shadowa można odnaleźć industrialny łoskot, spowolnione jam session s oparte na współgraniu basu i organów oraz nieśmiało przewijające się motywy muzyki easy listening.
Endtroducing... DJ Shadowa przypomina muzyczną wersję filmów Quentina Tarantino. Jest śmiała akcja, poszanowanie tradycji, odrobina kiczu, humor w połączeniu z dystansem do własnych dokonań, a przede wszystkim niepowtarzalny nastrój. Słuchając płyty w końcu zapominamy, że mamy do czynienia z albumem utalentowanego, sprytnego "złodziejaszka" fraz innych autorów i jesteśmy w stanie uznać DJ Shadowa za niepowtarzalnego kompozytora, mimo że nie gra na żadnym instrumencie
w Mutual Slump, gdzie ten sam efekt zawdzięcza piskliwemu brzmieniu oboju. Równocześnie w muzyce DJ Shadowa można odnaleźć industrialny łoskot, spowolnione jam session s oparte na współgraniu basu i organów oraz nieśmiało przewijające się motywy muzyki easy listening.<br>Endtroducing... DJ Shadowa przypomina muzyczną wersję filmów Quentina Tarantino. Jest śmiała akcja, poszanowanie tradycji, odrobina kiczu, humor w połączeniu z dystansem do własnych dokonań, a przede wszystkim niepowtarzalny nastrój. Słuchając płyty w końcu zapominamy, że mamy do czynienia z albumem utalentowanego, sprytnego "złodziejaszka" fraz innych autorów i jesteśmy w stanie uznać DJ Shadowa za niepowtarzalnego kompozytora, mimo że nie gra na żadnym instrumencie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego