Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
bazary, nie specjaliści od marketingu, a fryzjerki, księgowe, akwizytorzy, sklepikarze. Kiedy w 1994 roku Polsko-Amerykański Fundusz Przedsiębiorczości powołał instytucję, której celem było kredytowanie i wspieranie małych przedsiębiorstw, okazało się, że podstawowym problemem tego Funduszu Mikro było... przekonanie Polaków, że mogą być kredytobiorcami. Na pytanie: "Czy jesteś właścicielem małej firmy?", potencjalni klienci mówili: "Ja? Nie, ja mam tylko budę na bazarku".
• Lęk przed nieznanym. W porównaniu z życiem "człowieka na posadzie", który podatkami interesuje się raz w roku, te wszystkie PIT-y, VAT-y, książki, ryczałty, wizyty w urzędzie skarbowym i dyskusje z księgową wydają się czymś szalenie trudnym i
bazary, nie specjaliści od marketingu, a fryzjerki, księgowe, akwizytorzy, sklepikarze. Kiedy w 1994 roku Polsko-Amerykański Fundusz Przedsiębiorczości powołał instytucję, której celem było kredytowanie i wspieranie małych przedsiębiorstw, okazało się, że podstawowym problemem tego Funduszu Mikro było... przekonanie Polaków, że mogą być kredytobiorcami. Na pytanie: "Czy jesteś właścicielem małej firmy?", potencjalni klienci mówili: "Ja? Nie, ja mam tylko budę na bazarku". <br>&#149; Lęk przed nieznanym. W porównaniu z życiem "człowieka na posadzie", który podatkami interesuje się raz w roku, te wszystkie PIT-y, VAT-y, książki, ryczałty, wizyty w urzędzie skarbowym i dyskusje z księgową wydają się czymś szalenie trudnym i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego