Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w komunikacie. Osoba prowadząca akwizycję, ma również wpływ na dynamikę przebiegu komunikacji: może regulować ilość kontaktów z odbiorcą oraz indywidualizować ich przebieg w wymiarze sytuacyjnym i długofalowym.
Techniki akwizycji spełniają reguły aktów komunikacyjnych o charakterze perswazyjnym, w niektórych wypadkach informacyjnym. Charakteryzują je trzy następujące fazy: - otwarcie kontaktu, - rozwój kontaktu z potencjalnym odbiorcą połączony z prezentacją oferty oraz redukcją wątpliwości adresata, - zamknięcie kontaktu połączone ze sprzedażą lub prowadzące do następnych interakcji.
Proces akwizycji wiąże się z koncentracją działań na określonym terytorium, określonej grupie towarów, usług lub koncepcji, albo też specyficznych celach zadaniowych. Niektórzy autorzy do formy akwizycji zaliczają także sprzedaż opartą na
w komunikacie. Osoba prowadząca akwizycję, ma również wpływ na dynamikę przebiegu komunikacji: może regulować ilość kontaktów z odbiorcą oraz indywidualizować ich przebieg w wymiarze sytuacyjnym i długofalowym. <br>Techniki akwizycji spełniają reguły aktów komunikacyjnych o charakterze perswazyjnym, w niektórych wypadkach informacyjnym. Charakteryzują je trzy następujące fazy: - otwarcie kontaktu, - rozwój kontaktu z potencjalnym odbiorcą połączony z prezentacją oferty oraz redukcją wątpliwości adresata, - zamknięcie kontaktu połączone ze sprzedażą lub prowadzące do następnych interakcji. <br>Proces akwizycji wiąże się z koncentracją działań na określonym terytorium, określonej grupie towarów, usług lub koncepcji, albo też specyficznych celach zadaniowych. Niektórzy autorzy do formy akwizycji zaliczają także sprzedaż opartą na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego