Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 26.12
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
potęgę Lintasa, to było widać w pracy w telewizji - mówi Maciej Pawlicki. - Lintas Piotra Gawła nie stosuje tanich sztuczek polegających tylko na przekraczaniu granic, co coraz częstsze w polskiej reklamie. Dyrektor generalny agencji Ammirati Puri Lintas, wcześniej szef działu reklamy TVP SA, szybko doprowadził APL do tytułu Agencji Roku, obsługującej potentatów rynku. W ciągu sześciu lat - jako pierwsza i w wielu wypadkach jedyna polska agencja - zdobyła główne nagrody świata reklamy. - To jeden z najbardziej utalentowanych Polaków. Od samego początku zachęcał do odważnego myślenia o telewizji, nie bał się śmiałych kroków - mówi Wiesław Walendziak, polityk i były prezes TVP. Wspólnie z Markiem
potęgę Lintasa, to było widać w pracy w telewizji - mówi Maciej Pawlicki. - Lintas Piotra Gawła nie stosuje tanich sztuczek polegających tylko na przekraczaniu granic, co coraz częstsze w polskiej reklamie. Dyrektor generalny agencji Ammirati Puri Lintas, wcześniej szef działu reklamy TVP SA, szybko doprowadził APL do tytułu Agencji Roku, obsługującej potentatów rynku. W ciągu sześciu lat - jako pierwsza i w wielu wypadkach jedyna polska agencja - zdobyła główne nagrody świata reklamy. - To jeden z najbardziej utalentowanych Polaków. Od samego początku zachęcał do odważnego myślenia o telewizji, nie bał się śmiałych kroków - mówi Wiesław Walendziak, polityk i były prezes TVP. Wspólnie z Markiem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego