Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
lat osiemdziesiątych byli symbolem najniższych klas społecznych. Reklamy piwa całkowicie zmieniają ten wizerunek, prezentując świetnie ubranych, tchnących energią i optymizmem młodych ludzi. Równolegle zachodzą istotne, korzystne zmiany zarówno w jakości dostępnego na rynku piwa, jak i w sposobie jego oferowania klientom przez punkty sprzedaży. Walory estetyczne opakowań (butelek i puszek) powodują, że piwo coraz częściej znajduje się w koszyku z codziennymi zakupami.

Utrzymanie widoczności problemów alkoholowych w dobie uwalniania rynku alkoholowego i oddawania priorytetu problemowi narkomanii, nie było zadaniem łatwym. Zarówno w Polsce, jak i w całej Europie obserwujemy odchodzenie od profilaktyki opartej na ograniczaniu dostępności alkoholu. Działania profilaktyczne w coraz
lat osiemdziesiątych byli symbolem najniższych klas społecznych. Reklamy piwa całkowicie zmieniają ten wizerunek, prezentując świetnie ubranych, tchnących energią i optymizmem młodych ludzi. Równolegle zachodzą istotne, korzystne zmiany zarówno w jakości dostępnego na rynku piwa, jak i w sposobie jego oferowania klientom przez punkty sprzedaży. Walory estetyczne opakowań (butelek i puszek) powodują, że piwo coraz częściej znajduje się w koszyku z codziennymi zakupami. <br><br>Utrzymanie widoczności problemów alkoholowych w dobie uwalniania rynku alkoholowego i oddawania priorytetu problemowi narkomanii, nie było zadaniem łatwym. Zarówno w Polsce, jak i w całej Europie obserwujemy odchodzenie od profilaktyki opartej na ograniczaniu dostępności alkoholu. Działania profilaktyczne w coraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego