Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komputerowego. Na początku lat 90. wynikała ona w sposób naturalny z adaptowanej stylistyki oznaczania produktu, adresowanego do użytkowników profesjonalnych. Była ona jednak nieatrakcyjna i często niezrozumiała dla przeciętnego użytkownika. Zaczęła więc stopniowo ulegać zmianie. W efekcie przełożono chłodny profesjonalizm na identyfikację przedstawiającą proste formy geometryczne, żywą kolorystykę oraz przystępny i powszechny język werbalny. Produkt stopniowo zaczął się personifikować i tracić dystans do użytkownika. Ciekawe, że w sposób zwrotny "łagodniejsza" stała się też identyfikacja profesjonalnych ofert informatycznych. A zatem tworzony zapis obrazu produktu, oprócz cech ułatwiających wyodrębnienie go spośród innych zbliżonych ofert, zawierać musi określony układ typowych elementów, inaczej

bowiem może pozostać
komputerowego. Na początku lat 90. wynikała ona w sposób naturalny z adaptowanej stylistyki oznaczania produktu, adresowanego do użytkowników profesjonalnych. Była ona jednak nieatrakcyjna i często niezrozumiała dla przeciętnego użytkownika. Zaczęła więc stopniowo ulegać zmianie. W efekcie przełożono chłodny profesjonalizm na identyfikację przedstawiającą proste formy geometryczne, żywą kolorystykę oraz przystępny i powszechny język werbalny. Produkt stopniowo zaczął się personifikować i tracić dystans do użytkownika. Ciekawe, że w sposób zwrotny "łagodniejsza" stała się też identyfikacja profesjonalnych ofert informatycznych. A zatem tworzony zapis obrazu produktu, oprócz cech ułatwiających wyodrębnienie go spośród innych zbliżonych ofert, zawierać musi określony układ typowych elementów, inaczej<br>&lt;page nr=91&gt;<br>bowiem może pozostać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego