Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 1999
jednolity - Dz. U. z 1995r. Nr 117, poz. 564 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej ustawą o łączności.

(3
Regulamin świadczenia usług telefonicznych o charakterze powszechnym przez Telekomunikację Polską S.A. został wydany na podstawie art. 36 ust. 2 ustawy o łączności.

(4
TP S.A. świadczy usługi telefoniczne o charakterze powszechnym w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.

Dział II Zakres i warunki świadczenia usług

(5
TP S.A. na podstawie regulaminu i umowy, zawieranej po spełnieniu warunków określonych w regulaminie:
1) przyłącza urządzenia abonenckie do swojej sieci,
2) zapewnia stały dostęp do sieci, o której mowa w pkt
jednolity - Dz. U. z 1995r. Nr 117, poz. 564 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej ustawą o łączności. <br><br>(3<br>Regulamin świadczenia usług telefonicznych o charakterze powszechnym przez Telekomunikację Polską S.A. został wydany na podstawie art. 36 ust. 2 ustawy o łączności.<br><br>(4<br>TP S.A. świadczy usługi telefoniczne o charakterze powszechnym w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.<br><br>&lt;tit&gt;Dział II Zakres i warunki świadczenia usług&lt;/&gt;<br><br>(5<br>TP S.A. na podstawie regulaminu i umowy, zawieranej po spełnieniu warunków określonych w regulaminie:<br>1) przyłącza urządzenia abonenckie do swojej sieci,<br>2) zapewnia stały dostęp do sieci, o której mowa w pkt
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego