Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 01.03 (1)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
o kredyt zastanawiamy się, po co bank pyta o zarobki małżonka, wysokość rachunku za telefon, markę i rocznik naszego samochodu czy wydatki na paliwo. - Właśnie w ten sposób dostarczamy danych do analizy - mówi Wyżycki. Na ich podstawie bank sprawdzi, jak wiele ryzykuje, pożyczając nam swoje pieniądze.

Jakie są więc najbardziej pożądane cechy? - To jedna z najpilniej strzeżonych tajemnic. Nie chcemy jej zdradzać, bo mogłoby dojść do fałszowania wniosków - mówi Katarzyna Józefowicz, dyrektor pionu kart kredytowych w Citibank Handlowy, który jako jeden z pierwszych wprowadził systemy scoringowe. - Klient idealny to przede wszystkim ktoś, komu potrzebne są nasze usługi. Będzie z nich często
o kredyt zastanawiamy się, po co bank pyta o zarobki małżonka, wysokość rachunku za telefon, markę i rocznik naszego samochodu czy wydatki na paliwo. - Właśnie w ten sposób dostarczamy danych do analizy - mówi Wyżycki. Na ich podstawie bank sprawdzi, jak wiele ryzykuje, pożyczając nam swoje pieniądze.<br><br>Jakie są więc najbardziej pożądane cechy? - To jedna z najpilniej strzeżonych tajemnic. Nie chcemy jej zdradzać, bo mogłoby dojść do fałszowania wniosków - mówi Katarzyna Józefowicz, dyrektor pionu kart kredytowych w Citibank Handlowy, który jako jeden z pierwszych wprowadził systemy &lt;orig&gt;scoringowe&lt;/&gt;. - Klient idealny to przede wszystkim ktoś, komu potrzebne są nasze usługi. Będzie z nich często
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego