Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w trudniejszej sytuacji, gdyż prawo w UE w zakresie ekologii jest ostrzejsze, niż w USA czy w krajach Azji. Oprócz prawnych wymogów dotyczących działań proekologicznych przedsiębiorstw, w ramach Unii Europejskiej istnieją mechanizmy pośredniego oddziaływania na producentów: wprowadzanie oznakowań produktów ekologicznych i stymulowanie popytu konsumentów na takie produkty, co powinno wymusić pożądane reakcje ze strony przedsiębiorstw, polityka podatkowa we Wspólnocie - np. mniejsze podatki na benzynę bezołowiową.
Wspomniane wcześniej 7 sfer polityki proekologicznej dokładnie przedstawiają się następująco.
W odniesieniu do ochrony czystości powietrza zwraca się szczególną uwagę na: zanieczyszczenia takimi gazami i substancjami, jak tlenek azotu, ołowiu, azbest i dym, zagrożenia ze strony
w trudniejszej sytuacji, gdyż prawo w UE w zakresie ekologii jest ostrzejsze, niż w USA czy w krajach Azji. Oprócz prawnych wymogów dotyczących działań proekologicznych przedsiębiorstw, w ramach Unii Europejskiej istnieją mechanizmy pośredniego oddziaływania na producentów: wprowadzanie oznakowań produktów ekologicznych i stymulowanie popytu konsumentów na takie produkty, co powinno wymusić pożądane reakcje ze strony przedsiębiorstw, polityka podatkowa we Wspólnocie - np. mniejsze podatki na benzynę bezołowiową.<br>Wspomniane wcześniej 7 sfer polityki proekologicznej dokładnie przedstawiają się następująco.<br>W odniesieniu do ochrony czystości powietrza zwraca się szczególną uwagę na: zanieczyszczenia takimi gazami i substancjami, jak tlenek azotu, ołowiu, azbest i dym, zagrożenia ze strony
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego