Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
pełnego zamknięcia przepustnicy. Obracając wkręt 2 w lewo poprawiamy stopień równomierności pracy silnika i zwiększamy jego obroty (maksymalnie do 450-500 obr/min.). Śrubę można jedynie odkręcać o 2,5 obrotu, o ile występują jakieś trudności można jeszcze zwiększyć obroty silnika za pomocą śruby 1 . Gdy czynności te nie dadzą pożądanych rezultatów, przyczyną wadliwego działania mogą być zanieczyszczenia występujące w dyszach biegu jałowego i wówczas jest konieczne przemycie dysz i przedmuchanie sprężonym powietrzem.
Sprawdzanie głównego układu zasilającego w samochodzie należy do rzadkości i nie jest zalecane. Jedyną usterką, której usunięcie może okazać się konieczne, jest zanieczyszczenie dyszy głównej i rozpylacza. Przemycie
pełnego zamknięcia przepustnicy. Obracając wkręt &lt;hi rend="italic"&gt;2&lt;/hi&gt; w lewo poprawiamy stopień równomierności pracy silnika i zwiększamy jego obroty (maksymalnie do 450-500 obr/min.). Śrubę można jedynie odkręcać o 2,5 obrotu, o ile występują jakieś trudności można jeszcze zwiększyć obroty silnika za pomocą śruby &lt;hi rend="italic"&gt;1&lt;/hi&gt; . Gdy czynności te nie dadzą pożądanych rezultatów, przyczyną wadliwego działania mogą być zanieczyszczenia występujące w dyszach biegu jałowego i wówczas jest konieczne przemycie dysz i przedmuchanie sprężonym powietrzem.<br>&lt;hi&gt;Sprawdzanie głównego układu zasilającego&lt;/hi&gt; w samochodzie należy do rzadkości i nie jest zalecane. Jedyną usterką, której usunięcie może okazać się konieczne, jest zanieczyszczenie dyszy głównej i rozpylacza. Przemycie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego