Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
relacji "mrugnięcie okiem - tekst - mrugnięcie okiem". Produkt plasowany jest więc ponad przesłaniem całej wiadomości, co z jednej strony umożliwia kojarzenie go z pozytywną reakcją na żart - z drugiej zaś obiektywizuje go - a więc pozwala pozostać mu piwem. Eksponowanie produktu poprzez proste zestawienie umożliwia także prezentacje jego opakowania w rozmiarze, który pozostawia czytelną etykietę butelki piwa. Etykieta bezalkoholowego gatunku piwa "Bosman" jest różna od etykiet używanych w tym czasie przez producenta dla oznaczania klasycznych gatunków. Zabieg ten pozwala zachować ironię całej wiadomości w odniesieniu do problemów "bezalkoholowości" oraz przedstawiać produkt oznaczany jako bezalkoholowy przy wnikliwej percepcji plakatu. Oprócz niebanalnej konstrukcji wiadomości na
relacji "mrugnięcie okiem - tekst - mrugnięcie okiem". Produkt plasowany jest więc ponad przesłaniem całej wiadomości, co z jednej strony umożliwia kojarzenie go z pozytywną reakcją na żart - z drugiej zaś obiektywizuje go - a więc pozwala pozostać mu piwem. Eksponowanie produktu poprzez proste zestawienie umożliwia także prezentacje jego opakowania w rozmiarze, który pozostawia czytelną etykietę butelki piwa. Etykieta bezalkoholowego gatunku piwa "Bosman" jest różna od etykiet używanych w tym czasie przez producenta dla oznaczania klasycznych gatunków. Zabieg ten pozwala zachować ironię całej wiadomości w odniesieniu do problemów "bezalkoholowości" oraz przedstawiać produkt oznaczany jako bezalkoholowy przy wnikliwej percepcji plakatu. Oprócz niebanalnej konstrukcji wiadomości na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego