Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Co mówi o swoim programie? - Chcę, żeby opery w Teatrze Wielkim powstawały z tego, co mamy najlepszego w sztuce polskiej. Zaproszę więc do współpracy najlepszych reżyserów teatralnych i artystów wizualnych. Bardziej zróżnicuję też repertuar, mała scena to idealne miejsce na projekty bardziej ambitne - opowiada. Z pewnością wykorzysta też swoją międzynarodową pozycję i nawiąże współpracę z najlepszymi światowymi scenami. To oznacza dodatkowe pieniądze, dobrych wykonawców i lepszy poziom spektakli. Treliński musi też przyciągnąć na plac Teatralny nowych, niekoniecznie młodszych widzów. A to może nastąpić tylko wtedy, gdy uda mu się wypracować nową estetykę teatralną, tchnąć nowego ducha w koturnową Operę Narodową.
Czy
Co mówi o swoim programie? - Chcę, żeby opery w Teatrze Wielkim powstawały z tego, co mamy najlepszego w sztuce polskiej. Zaproszę więc do współpracy najlepszych reżyserów teatralnych i artystów wizualnych. Bardziej zróżnicuję też repertuar, mała scena to idealne miejsce na projekty bardziej ambitne - opowiada. Z pewnością wykorzysta też swoją międzynarodową pozycję i nawiąże współpracę z najlepszymi światowymi scenami. To oznacza dodatkowe pieniądze, dobrych wykonawców i lepszy poziom spektakli. Treliński musi też przyciągnąć na plac Teatralny nowych, niekoniecznie młodszych widzów. A to może nastąpić tylko wtedy, gdy uda mu się wypracować nową estetykę teatralną, tchnąć nowego ducha w koturnową Operę Narodową. <br>Czy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego