Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
osobowych oraz autobusów - po 36 proc. Porównując to do udziałów w rynku, które ma Stena Line i PŻB, jesteśmy zdecydowanym liderem przewozów promowych między Skandynawią a Polską. Na razie.
- Co oznacza to niepokojące "na razie"?
- Nasza pozycja jest dość komfortowa, jeśli chodzi o liczby. Obserwują nas jednak konkurenci, a utrzymanie pozycji lidera jest trudne. Analiza ruchu pasażersko-towarowego w Świnoujściu wskazuje na pojawienie się tendencji spadkowej w ruchu ogółem. Powodem są głównie problemy ze zdolnością przewozową naszych promów. Po prostu, aby obsłużyć klientów do południowej Skanii, brakuje nam dodatkowego promu.
- Jaka jest przyczyna tego stanu?
- W naszej ocenie to konflikt interesów
osobowych oraz autobusów - po 36 proc. Porównując to do udziałów w rynku, które ma Stena Line i PŻB, jesteśmy zdecydowanym liderem przewozów promowych między Skandynawią a Polską. Na razie.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Co oznacza to niepokojące &lt;q&gt;"na razie"&lt;/&gt;?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Nasza pozycja jest dość komfortowa, jeśli chodzi o liczby. Obserwują nas jednak konkurenci, a utrzymanie pozycji lidera jest trudne. Analiza ruchu pasażersko-towarowego w Świnoujściu wskazuje na pojawienie się tendencji spadkowej w ruchu ogółem. Powodem są głównie problemy ze zdolnością przewozową naszych promów. Po prostu, aby obsłużyć klientów do południowej Skanii, brakuje nam dodatkowego promu.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Jaka jest przyczyna tego stanu?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- W naszej ocenie to konflikt interesów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego