Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
16 Pollena 2000
18 Radion
19 Persil
19 Rafa
20 Tornado
21 Vizir
98 Inne

123. Który z proszków Pan(i) kupuje najczęściej? (wpisz numer)......

124. Średnio ile razy w tygodniu używacie Państwo wymienionych poniżej środków piorących?
1 raz 2 razy 3-5 razy więcej niż 6 razy
Proszek do prania 01 09 17 25
Proszek do prania kolorów 02 10 18 26
Płyn do prania 03 11 19 27
Płyn zmiękczający 04 12 20 28
Proszek do prania ręcznego 05 13 21 29
Płyn do prania ręcznego 06 14 22 30
Odplamiacz 07 15 23 31
Wybielacz 08 16 24
16 Pollena 2000 <br>18 Radion<br>19 Persil <br>19 Rafa <br>20 Tornado <br>21 Vizir <br>98 Inne <br><br>123. Który z proszków Pan(i) kupuje najczęściej? (wpisz numer)......<br><br>124. Średnio ile razy w tygodniu używacie Państwo wymienionych poniżej środków piorących?<br>1 raz 2 razy 3-5 razy więcej niż 6 razy <br>Proszek do prania 01 09 17 25<br>Proszek do prania kolorów 02 10 18 26<br>Płyn do prania 03 11 19 27<br>Płyn zmiękczający 04 12 20 28<br>Proszek do prania ręcznego 05 13 21 29<br>Płyn do prania ręcznego 06 14 22 30<br>Odplamiacz 07 15 23 31<br>Wybielacz 08 16 24
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego