Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wzrostem poziomu dochodów nabywców.
Omawiane dane dotyczyły całości 12 krajów Unii Europejskiej, natomiast dla kompletności analizy niezbędne jest scharakteryzowanie struktury konsumpcji w poszczególnych krajach UE. Pokazuje to tabl.17. Przedstawiona tu struktura konsumpcji w 12 krajach UE odzwierciedla zróżnicowane poziomy dochodów w tych krajach oraz niejednakowe preferencje nabywców. Widać tu prawidłowość, wskazującą na to, że w miarę wzrostu dochodów udział wydatków na żywność maleje. W Niemczech, Francji, Austrii i Belgii jest on znacznie niższy, niż w Grecji, Irlandii i Portugalii. Wskaźnik wydatków na czynsze, opał i energię jest wyższy w krajach lepiej rozwiniętych ekonomicznie. Podobnie jest w odniesieniu do wydatków na
wzrostem poziomu dochodów nabywców.<br>Omawiane dane dotyczyły całości 12 krajów Unii Europejskiej, natomiast dla kompletności analizy niezbędne jest scharakteryzowanie struktury konsumpcji w poszczególnych krajach UE. Pokazuje to tabl.17. Przedstawiona tu struktura konsumpcji w 12 krajach UE odzwierciedla zróżnicowane poziomy dochodów w tych krajach oraz niejednakowe preferencje nabywców. Widać tu prawidłowość, wskazującą na to, że w miarę wzrostu dochodów udział wydatków na żywność maleje. W Niemczech, Francji, Austrii i Belgii jest on znacznie niższy, niż w Grecji, Irlandii i Portugalii. Wskaźnik wydatków na czynsze, opał i energię jest wyższy w krajach lepiej rozwiniętych ekonomicznie. Podobnie jest w odniesieniu do wydatków na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego