Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
różnic jakości kodowania informacji o reklamowanym obiekcie w typach wiadomości emitowanych kanałami o odmiennych cechach transmisyjnych wymaga określenia reguł pozwalających na identyfikowanie poszczególnych przekazów jako elementów tego samego procesu komunikacji, a więc tej samej kampanii reklamowej. Reguły te w literaturze określane są mianem stałej reklamowej, choć pojęcie to nie jest precyzyjnie definiowane.
Efektywnie funkcjonująca stała reklamowa powinna opierać się na tych cechach informacji, które mogą być zapisywane zarówno w przekazach wykorzystujących minimalną ilość kodów utrwalających treść wiadomości, jak i przekazach wykorzystujących maksymalnie szeroki zbiór kodów, a więc przekazach audiowizualnych. W idealnej sytuacji określona stała reklamowa powinna dawać się adaptować do zastosowania
różnic jakości kodowania informacji o reklamowanym obiekcie w typach wiadomości emitowanych kanałami o odmiennych cechach transmisyjnych wymaga określenia reguł pozwalających na identyfikowanie poszczególnych przekazów jako elementów tego samego procesu komunikacji, a więc tej samej kampanii reklamowej. Reguły te w literaturze określane są mianem stałej reklamowej, choć pojęcie to nie jest precyzyjnie definiowane. <br>Efektywnie funkcjonująca stała reklamowa powinna opierać się na tych cechach informacji, które mogą być zapisywane zarówno w przekazach wykorzystujących minimalną ilość kodów utrwalających treść wiadomości, jak i przekazach wykorzystujących maksymalnie szeroki zbiór kodów, a więc przekazach audiowizualnych. W idealnej sytuacji określona stała reklamowa powinna dawać się adaptować do zastosowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego