Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
informacji. Także autonomiczne nadawanie nazwy przez odbiorcę obiektowi repezentowanemu przez informacje kodowane ikonicznie, związane jest z mniej intensywnym przetwarzaniem niż ma to miejsce w przypadku treści kodowanych semantycznie. Obrazy generalnie potrzebują mniej czasu na osiągnięcie stanu przetwarzania na poziomie semantycznym, a także mniejszej ilości transformacji. Z reguły jednak nie opisują precyzyjnie znaczenia pojęcia, co może prowadzić do zakłóceń w komunikacji.
Powyższe fakty wskazują na dominujące znaczenie w początkowych ekspozycjach komunikatów tych elementów wiadomości reklamowej, które kodowane są wizualnie. Kiedy przetwarzanie komunikatu wiąże się z odbiorem intencjonalnym, ich funkcja ogranicza się do identyfikowania wiadomości, rozszerzania zakresu możliwych interpretacji oraz ewentualnego przypominania. W
informacji. Także autonomiczne nadawanie nazwy przez odbiorcę obiektowi repezentowanemu przez informacje kodowane ikonicznie, związane jest z mniej intensywnym przetwarzaniem niż ma to miejsce w przypadku treści kodowanych semantycznie. Obrazy generalnie potrzebują mniej czasu na osiągnięcie stanu przetwarzania na poziomie semantycznym, a także mniejszej ilości transformacji. Z reguły jednak nie opisują precyzyjnie znaczenia pojęcia, co może prowadzić do zakłóceń w komunikacji. <br>Powyższe fakty wskazują na dominujące znaczenie w początkowych ekspozycjach komunikatów tych elementów wiadomości reklamowej, które kodowane są wizualnie. Kiedy przetwarzanie komunikatu wiąże się z odbiorem intencjonalnym, ich funkcja ogranicza się do identyfikowania wiadomości, rozszerzania zakresu możliwych interpretacji oraz ewentualnego przypominania. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego