Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
początku procesu obrotu nadwozia do osiągnięcia przez nadwozie prędkości kątowej 1 (punkt 1 na rys. 11.6), 1 kąt, o jaki obraca się nadwozie w pierwszej części fazy rozruchu.
W drugiej części fazy rozruchu, ruch nadwozia jest opisany równaniami (11.12) i (11.13). Faza ta kończy się wówczas, gdy prędkość kątowa nadwozia osiągnie wartość maksymalną 2, odpowiadającą końcowi regulacji pompy (punkt 2 na rys. 11.6).
Wówczas na podstawie (11.12) można napisać

gdzie t2 czas jaki upływa od początku procesu obrotu do osiągnięcia przez nadwozie maksymalnej prędkości kątowej 2 (punkt 2 na rys. 11.6). W celu scharakteryzowania własności pompy
początku procesu obrotu nadwozia do osiągnięcia przez nadwozie prędkości kątowej 1 (punkt 1 na rys. 11.6), 1 kąt, o jaki obraca się nadwozie w pierwszej części fazy rozruchu.<br>W drugiej części fazy rozruchu, ruch nadwozia jest opisany równaniami (11.12) i (11.13). Faza ta kończy się wówczas, gdy prędkość kątowa nadwozia osiągnie wartość maksymalną 2, odpowiadającą końcowi regulacji pompy (punkt 2 na rys. 11.6).<br>Wówczas na podstawie (11.12) można napisać<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie t2 czas jaki upływa od początku procesu obrotu do osiągnięcia przez nadwozie maksymalnej prędkości kątowej 2 (punkt 2 na rys. 11.6). W celu scharakteryzowania własności pompy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego