Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
na rys. 11.6, t30).

W fazie hamowania ruch nadwozia jest opisany równaniami (11.16) i (11.17). Faza ta kończy się wówczas, gdy prędkość kątowa nadwozia osiągnie wartość równą zero (punkt 4 na rys.11.6). Na podstawie (11.16) można napisać

oraz na podstawie (11.17)

gdzie 3 prędkość kątowa nadwozia w chwili rozpoczęcia fazy hamowania, zwykle równa prędkości kątowej ruchu ustalonego, 3 kąt, o który obróciło się nadwozie do początku fazy hamowania, t4 czas trwania fazy hamowania, 4 kąt, o który obróciło się nadwozie fazie hamowania.
Na rysunku 11.6 został przedstawiony przebieg prędkości kątowej dla pełnego cyklu roboczego
na rys. 11.6, t30).<br>&lt;gap&gt;<br>W fazie hamowania ruch nadwozia jest opisany równaniami (11.16) i (11.17). Faza ta kończy się wówczas, gdy prędkość kątowa nadwozia osiągnie wartość równą zero (punkt 4 na rys.11.6). Na podstawie (11.16) można napisać<br>&lt;gap&gt;<br>oraz na podstawie (11.17)<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie 3 prędkość kątowa nadwozia w chwili rozpoczęcia fazy hamowania, zwykle równa prędkości kątowej ruchu ustalonego, 3 kąt, o który obróciło się nadwozie do początku fazy hamowania, t4 czas trwania fazy hamowania, 4 kąt, o który obróciło się nadwozie fazie hamowania.<br>Na rysunku 11.6 został przedstawiony przebieg prędkości kątowej dla pełnego cyklu roboczego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego