Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
z nią elementów stwierdzamy w czasie oględzin; zwłaszcza górnego zespołu dźwigienek (rys. 4, 5 i 6).
Na rys. 4 wskazane jest położenie dźwigienek przy pracującym silniku (rozruch wyłączony, a przepustnica całkowicie otwarta). Dźwigienki powinny się stykać we wskazanym miejscu.
Na rys. 5 układ jest całkowicie wyłączony, przepustnica rozruchowa zamknięta, a pręt łączący główną przepustnicę powoduje lekkie jej otwarcie. Dźwigienka we wskazanym miejscu powinna być oddalona od obu ramion sąsiadującej dźwigni. Wielkości tych luzów powinny wynosić (patrz PWL nr 3 - rys. 10) l1 = 0,5 - 2 mm, 12 = 2 - 4 mm.
Na rys. 6 pokazana jest faza występująca w chwilę po zaskoczeniu
z nią elementów stwierdzamy w czasie oględzin; zwłaszcza górnego zespołu dźwigienek (rys. 4, 5 i 6).<br>Na rys. 4 wskazane jest położenie dźwigienek przy pracującym silniku (rozruch wyłączony, a przepustnica całkowicie otwarta). Dźwigienki powinny się stykać we wskazanym miejscu.<br>Na rys. 5 układ jest całkowicie wyłączony, przepustnica rozruchowa zamknięta, a pręt łączący główną przepustnicę powoduje lekkie jej otwarcie. Dźwigienka we wskazanym miejscu powinna być oddalona od obu ramion sąsiadującej dźwigni. Wielkości tych luzów powinny wynosić (patrz PWL nr 3 - rys. 10) l&lt;hi rend="lower"&gt;1&lt;/&gt; = 0,5 - 2 mm, 1&lt;hi rend="lower"&gt;2&lt;/&gt; = 2 - 4 mm. &lt;page nr=112&gt;<br>Na rys. 6 pokazana jest faza występująca w chwilę po zaskoczeniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego