Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
dla potencjału gospodarczego - liczba i wielkość podmiotów gospodarczych działających w badanym rejonie (obroty, zatrudnienie, zyski);
dla sytuacji konkurencyjnej na rynku produktów bankowych - liczba konkurencyjnych instytucji, wielkość ich obrotów i liczba obsługiwanych klientów;
dla infrastruktury badanego rejonu - sieć komunikacyjna, zabudowa mieszkaniowa i handlowa.
Niejednokrotnie wybór lokalizacji może nastąpić na podstawie informacji priorytetowych, dotyczących jej zewnętrznych czynników. Zaleca się jednak, aby - o ile to możliwe (głównie ze względów finansowych i personalnych) - uzyskać nie tylko informacje priorytetowe, ale także komplementarne. Dzięki nim można bowiem dokładniej opisać poszczególne czynniki lokalizacji i ocenić ich znaczenie. Oceny poszczególnych czynników lokalizacji można dokonać posługując się metodą graficzną, uzupełniając
dla potencjału gospodarczego - liczba i wielkość podmiotów gospodarczych działających w badanym rejonie (obroty, zatrudnienie, zyski);<br>dla sytuacji konkurencyjnej na rynku produktów bankowych - liczba konkurencyjnych instytucji, wielkość ich obrotów i liczba obsługiwanych klientów;<br>dla infrastruktury badanego rejonu - sieć komunikacyjna, zabudowa mieszkaniowa i handlowa.<br>Niejednokrotnie wybór lokalizacji może nastąpić na podstawie informacji priorytetowych, dotyczących jej zewnętrznych czynników. Zaleca się jednak, aby - o ile to możliwe (głównie ze względów finansowych i personalnych) - uzyskać nie tylko informacje priorytetowe, ale także komplementarne. Dzięki nim można bowiem dokładniej opisać poszczególne czynniki lokalizacji i ocenić ich znaczenie. Oceny poszczególnych czynników lokalizacji można dokonać posługując się metodą graficzną, uzupełniając
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego