Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
związanego z funkcjonowaniem firmy na tym rynku.
Przedstawia to rys.17.
Z punktu widzenia przedsiębiorstwa najkorzystniejsza jest taka sytuacja, gdy działa na rynku atrakcyjnym, gdzie równocześnie ryzyko osiąga najniższy poziom. Przedsiębiorstwo znajduje się w najgorszej sytuacji na rynku mało atrakcyjnym, o dużym stopniu ryzyka. Tę metodę można wykorzystywać do określania priorytetowych dla przedsiębiorstwa rynków, gdy dokonuje ono umiędzynarodowienia wchodząc na nowe rynki zagraniczne. Najbardziej uzasadnione jest kontynuowanie działania na tych rynkach, gdzie układ atrakcyjność/ryzyko jest najbardziej korzystny. W przeciwnej sytuacji pozycja firmy jest niekorzystna i należy rozważyć celowość dalszego prowadzenia tam działalności gospodarczej.

3.5. Metoda SWOT

Rozwinięciem przedstawionej metody
związanego z funkcjonowaniem firmy na tym rynku.<br>Przedstawia to rys.17.<br>Z punktu widzenia przedsiębiorstwa najkorzystniejsza jest taka sytuacja, gdy działa na rynku atrakcyjnym, gdzie równocześnie ryzyko osiąga najniższy poziom. Przedsiębiorstwo znajduje się w najgorszej sytuacji na rynku mało atrakcyjnym, o dużym stopniu ryzyka. Tę metodę można wykorzystywać do określania priorytetowych dla przedsiębiorstwa rynków, gdy dokonuje ono umiędzynarodowienia wchodząc na nowe rynki zagraniczne. Najbardziej uzasadnione jest kontynuowanie działania na tych rynkach, gdzie układ atrakcyjność/ryzyko jest najbardziej korzystny. W przeciwnej sytuacji pozycja firmy jest niekorzystna i należy rozważyć celowość dalszego prowadzenia tam działalności gospodarczej.<br><br>&lt;tit&gt;3.5. Metoda SWOT&lt;/&gt;<br><br>Rozwinięciem przedstawionej metody
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego