Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
wizerunek społeczeństwa.
- Ja nie mam pojęcia o krzywej Gaussa, chyba, że pan profesor coś więcej na ten temat.
- To jest dobry wniosek ze złego rozumowania, oczywiście, jeżeli się przyjmie trzydzieści procent ludzi, którzy mają najlepsze wyniki w egzaminie wstępnym, to poziom ich będzie znacznie wyższy niż jeżeli się przyjmie siedemdziesiąt procent do szkoły dlatego, że to będzie te gorsze czterdzieści procent, natomiast wniosek jest słuszny i jeżeli ludzie będą, więcej ludzi będzie jednak spędzało czas w szkole ogólnokształ, o ogólnokształcącym programie, profilu, to będzie sprawniej potem w życiu sobie radziło, czyli należy przyjąć więcej, natomiast trzeba zadbać też o elitarne szkoły
wizerunek społeczeństwa.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt; - Ja nie mam pojęcia o krzywej Gaussa, chyba, że pan profesor coś więcej na ten temat.&lt;/&gt;<br>&lt;who8&gt; - To jest dobry wniosek ze złego rozumowania, oczywiście, jeżeli się przyjmie trzydzieści procent ludzi, którzy mają najlepsze wyniki w egzaminie wstępnym, to poziom ich będzie znacznie wyższy niż jeżeli się przyjmie siedemdziesiąt procent do szkoły dlatego, że to będzie te gorsze czterdzieści procent, natomiast wniosek jest słuszny i jeżeli ludzie będą, więcej ludzi będzie jednak spędzało czas w szkole &lt;gap reason="unclear"&gt;ogólnokształ, o ogólnokształcącym programie, profilu, to będzie sprawniej potem w życiu sobie radziło, czyli należy przyjąć więcej, natomiast trzeba zadbać też o elitarne szkoły
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego