Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
kwot, drukowania wyciągów o stanie rachunków, przyjmowania zleceń na otwarcie rachunków bankowych). Zadecydowały tu wysokie koszty personelu. Oddziały takie nie prowadzą doradztwa dla klientów, zatrudniają 1-2 osób, a niektóre z nich mają ograniczony czas otwarcia. Jednocześnie zwiększono stosowanie sprzedaży przez telefon i sprzedaży bezpośredniej u klienta.
W odniesieniu do produktów banku pośrednie kanały ich dystrybucji wykorzystywane są stosunkowo rzadko. Ostatnio jednak pojawiły się formy pośredniej sprzedaży, jako efekt współpracy banków z instytucjami ubezpieczeniowymi oraz firmami doradztwa finansowego. Przesłanką do powstania takich form było spostrzeżenie, że współczesny klient o wysokich dochodach chce swoje sprawy finansowe rozwiązywać w sposób kompleksowy. Stosowana przez
kwot, drukowania wyciągów o stanie rachunków, przyjmowania zleceń na otwarcie rachunków bankowych). Zadecydowały tu wysokie koszty personelu. Oddziały takie nie prowadzą doradztwa dla klientów, zatrudniają 1-2 osób, a niektóre z nich mają ograniczony czas otwarcia. Jednocześnie zwiększono stosowanie sprzedaży przez telefon i sprzedaży bezpośredniej u klienta.<br>W odniesieniu do produktów banku pośrednie kanały ich dystrybucji wykorzystywane są stosunkowo rzadko. Ostatnio jednak pojawiły się formy pośredniej sprzedaży, jako efekt współpracy banków z instytucjami ubezpieczeniowymi oraz firmami doradztwa finansowego. Przesłanką do powstania takich form było spostrzeżenie, że współczesny klient o wysokich dochodach chce swoje sprawy finansowe rozwiązywać w sposób kompleksowy. Stosowana przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego