Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
charakterystyka tych sytuacji.

Przykład: DaimlerBenz i Thyssen

Strategiczna jednostka biznesowa - lotnictwo i urządzenia do przemysłu kosmicznego - powstała po tym, jak DB zakupił swego czasu firmę Dornier. Okazało się jednak, że ta sfera działania jest za słaba i należało albo tę część koncernu sprzedać, albo zakupić inne firmy, by tę grupę produktową wzmocnić. Wybrano drugi wariant i zakupiono udziały w firmach MBB i Airbus Konsortium. Przykład decyzji strategicznych w sytuacji silnej pozycji rynkowej, lecz małych szans na rozwój, to działanie niemieckiego koncernu Thyssen. Jego jednostka strategiczna działająca w przemyśle stalowym ThyssenStahl nie miała dużych szans na ekspansję, więc wykorzystano wpływy z tej
charakterystyka tych sytuacji.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: DaimlerBenz i Thyssen&lt;/&gt;<br><br>Strategiczna jednostka biznesowa - lotnictwo i urządzenia do przemysłu kosmicznego - powstała po tym, jak DB zakupił swego czasu firmę Dornier. Okazało się jednak, że ta sfera działania jest za słaba i należało albo tę część koncernu sprzedać, albo zakupić inne firmy, by tę grupę produktową wzmocnić. Wybrano drugi wariant i zakupiono udziały w firmach MBB i Airbus Konsortium. Przykład decyzji strategicznych w sytuacji silnej pozycji rynkowej, lecz małych szans na rozwój, to działanie niemieckiego koncernu Thyssen. Jego jednostka strategiczna działająca w przemyśle stalowym ThyssenStahl nie miała dużych szans na ekspansję, więc wykorzystano wpływy z tej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego