Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jaki przypisywany jest jego poszczególnym cechom.

Konwencja reklamy powoduje, że tworzony obraz produktu nie zawsze odpowiada realnym cechom obiektu. Jeśli jednak rozbieżność ta jest zbyt duża, może wywołać motywację awersyjną lub sankcje prawne. Wywoływanie nadmiernych oczekiwań nie zawsze musi wiązać się z eksponowaniem fałszywych komunikatów. Może być też efektem przypisywania produktowi cech, których nie zawiera komunikat, a które spontanicznie aktywizowane są w świadomości odbiorcy. Pojmowanie produktu w kategoriach instrumentu służącego do osiągania szerokiej skali istotnych dla odbiorcy celów, jest w pewnym stopniu adekwatne do stosowanego w marketingu pojęcia produktu poszerzonego, w odróżnieniu od produktu podstawowego, który opisywany jest wyłącznie przez jego
jaki przypisywany jest jego poszczególnym cechom.<br>&lt;page nr=81&gt;<br>Konwencja reklamy powoduje, że tworzony obraz produktu nie zawsze odpowiada realnym cechom obiektu. Jeśli jednak rozbieżność ta jest zbyt duża, może wywołać motywację awersyjną lub sankcje prawne. Wywoływanie nadmiernych oczekiwań nie zawsze musi wiązać się z eksponowaniem fałszywych komunikatów. Może być też efektem przypisywania produktowi cech, których nie zawiera komunikat, a które spontanicznie aktywizowane są w świadomości odbiorcy. Pojmowanie produktu w kategoriach instrumentu służącego do osiągania szerokiej skali istotnych dla odbiorcy celów, jest w pewnym stopniu adekwatne do stosowanego w marketingu pojęcia produktu poszerzonego, w odróżnieniu od produktu podstawowego, który opisywany jest wyłącznie przez jego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego