Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
to wynika zapewne z połączenia państw niemieckich; wydatki na większym już rynku RFN znacznie wzrosły.
Poziom tych wydatków jest jednak zróżnicowany w poszczególnych krajach UE, co pokazuje tabl.62.
Dane tabl. 62 wskazują, że najwięcej na reklamę na jednego mieszkańca spośród krajów Dwunastki wydaje się w Hiszpanii, a wskaźnik proc. produktu krajowego brutto (GDP) jest także najwyższy w tym właśnie kraju. Jednak w porównaniu ze Stanami Zjednoczonymi i Japonią wydatki reklamowe w krajach Unii Europejskiej są niższe.
Wydatki na reklamę w cenach bieżących przedstawia tabl. 63.
Z danych przedstawionych w tablicy wynika, że reklama najbardziej intensywnie jest prowadzona w Niemczech, Wielkiej Brytanii i
to wynika zapewne z połączenia państw niemieckich; wydatki na większym już rynku RFN znacznie wzrosły.<br>Poziom tych wydatków jest jednak zróżnicowany w poszczególnych krajach UE, co pokazuje tabl.62.<br>Dane tabl. 62 wskazują, że najwięcej na reklamę na jednego mieszkańca spośród krajów Dwunastki wydaje się w Hiszpanii, a wskaźnik proc. produktu krajowego brutto (GDP) jest także najwyższy w tym właśnie kraju. Jednak w porównaniu ze Stanami Zjednoczonymi i Japonią wydatki reklamowe w krajach Unii Europejskiej są niższe.<br>Wydatki na reklamę w cenach bieżących przedstawia tabl. 63.<br>Z danych przedstawionych w tablicy wynika, że reklama najbardziej intensywnie jest prowadzona w Niemczech, Wielkiej Brytanii i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego