Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
i różnych jego grup proekologicznych, rosnące koszty usuwania zanieczyszczeń, o czym była mowa wcześniej, zmusiły przedsiębiorstwa do szczegółowej oceny wytwarzanych przez nie produktów z punktu widzenia ich wpływu na środowisko naturalne. Wykorzystuje się w tym celu tzw. analizę cyklu życia produktu (Life Cycle Analysis, LCA), która polega na ocenie ekologicznej produktu, dokonanej na podstawie charakterystyki zużycia energii, surowców i materiałów oraz emisji zanieczyszczeń do środowiska we wszystkich fazach jego życia. W ten sposób można określić te fazy cyklu życia, które stanowią największe zagrożenie dla środowiska i szukać alternatywnych rozwiązań.
W krajach Unii Europejskiej analizy LCA prowadzi się już od początku lat
i różnych jego grup proekologicznych, rosnące koszty usuwania zanieczyszczeń, o czym była mowa wcześniej, zmusiły przedsiębiorstwa do szczegółowej oceny wytwarzanych przez nie produktów z punktu widzenia ich wpływu na środowisko naturalne. Wykorzystuje się w tym celu tzw. analizę cyklu życia produktu (Life Cycle Analysis, LCA), która polega na ocenie ekologicznej produktu, dokonanej na podstawie charakterystyki zużycia energii, surowców i materiałów oraz emisji zanieczyszczeń do środowiska we wszystkich fazach jego życia. W ten sposób można określić te fazy cyklu życia, które stanowią największe zagrożenie dla środowiska i szukać alternatywnych rozwiązań.<br>W krajach Unii Europejskiej analizy LCA prowadzi się już od początku lat
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego