Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
znane, sprawdzone marki, bo to oszczędza im stresu, co w powodzi sklepów ma fundamentalne znaczenie. Natomiast młodzi częściej poddają się przeciwnej tendencji: są podatni na nowości, chcą przełamać rutynę - twierdzi prof. Krzemiński.

- Polski rynek jest wciąż bardzo młody. W przeciwieństwie do konsumentów zachodnich Polacy jeszcze nie kupują marek, lecz nadal produkty. Dlatego właściciele nowych marek wchodzących dziś na wasz rynek nie muszą wykorzystywać wyszukanych metod marketingowych i reklamowych, by zdobyć klientów - ocenia Bob Garfield, felietonista amerykańskiego magazynu branżowego "Advertising Age". - O nasyceniu rynku markami będzie można mówić dopiero wówczas, gdy wykształci się w waszym społeczeństwie tak popularne w krajach zachodnich brand
znane, sprawdzone marki, bo to oszczędza im stresu, co w powodzi sklepów ma fundamentalne znaczenie. Natomiast młodzi częściej poddają się przeciwnej tendencji: są podatni na nowości, chcą przełamać rutynę - twierdzi prof. Krzemiński.<br><br>- Polski rynek jest wciąż bardzo młody. W przeciwieństwie do konsumentów zachodnich Polacy jeszcze nie kupują marek, lecz nadal produkty. Dlatego właściciele nowych marek wchodzących dziś na wasz rynek nie muszą wykorzystywać wyszukanych metod marketingowych i reklamowych, by zdobyć klientów - ocenia Bob Garfield, felietonista amerykańskiego magazynu branżowego "Advertising Age". - O nasyceniu rynku markami będzie można mówić dopiero wówczas, gdy wykształci się w waszym społeczeństwie tak popularne w krajach zachodnich &lt;foreign&gt;brand
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego