Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
woli markowy sprzęt AGD i narzędzi. Najwięcej, bo prawie co drugi (46 proc.) Polak wybiera markowy sprzęt elektroniczny. Jednak w żadnej kategorii produkty markowe nie zwyciężyły z niemarkowymi.
prac. Teresa Szczurowska
Czy stać nas na drogie i dobre produkty?
Wykres obrazuje, jak często polscy konsumenci kupowali dobre jakościowo, ale drogie produkty od 1996 do 2003 roku.
zawsze kupuję towary najwyższej jakości, bez względu na cenę
zwykle kupuję towary wysokiej jakości, ale tylko gdy mają przystępną cenę
rzadko kupuję towary wysokiej jakości, ponieważ są drogie
trudno odpowiedzieć
Cena czy jakość?
Cena i jakość jako czynniki decydujące o codziennych zakupach.


Jak wybierać rajstopy
woli markowy sprzęt AGD i narzędzi. Najwięcej, bo prawie co drugi (46 proc.) Polak wybiera markowy sprzęt elektroniczny. Jednak w żadnej kategorii produkty markowe nie zwyciężyły z niemarkowymi.<br>prac. Teresa Szczurowska<br>&lt;tit&gt;Czy stać nas na drogie i dobre produkty?&lt;/&gt;<br>Wykres obrazuje, jak często polscy konsumenci kupowali dobre jakościowo, ale drogie produkty od 1996 do 2003 roku.<br>zawsze kupuję towary najwyższej jakości, bez względu na cenę &lt;gap&gt;<br>zwykle kupuję towary wysokiej jakości, ale tylko gdy mają przystępną cenę &lt;gap&gt;<br>rzadko kupuję towary wysokiej jakości, ponieważ są drogie &lt;gap&gt;<br>trudno odpowiedzieć &lt;gap&gt;<br>Cena czy jakość?<br>&lt;tit&gt;Cena i jakość jako czynniki decydujące o codziennych zakupach.&lt;/&gt;<br>&lt;gap&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Jak wybierać rajstopy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego